lördag 29 augusti 2009

Angåede listan

Tack för den underbara kommentaren =)

Lady and her Tramp sa...

"Bli tagen hårt bakifrån mot en vägg" Hur menar du, stående?

Synd att du inte gillar att pilla på dig själv, jag skulle kunna göra det jämt! Du lär dig - ju mer du tränar.

Ang "bli dubbelpenetrerad" - do it. Det är undebart. Aldrig provat eller aldrig provat med honom? Bara du är tillräckligt kåt och avslappnad är det toppen.

Du är toppen. Puss!




Svaret är: Han knuffat upp mig mot väggen bröstet före så att säga, sen tar han mig stående mot väggen i "rätt" hål =) hihi
Jag har aldrig gillat att pilla på mig själv för jag ansåg det äckligt men nu är man lite nyfiken på det.. Men jag vet liksom inte hur jag ska börja och tycker lite av att det är pinsamt, framför allt att han ska titta på.

Analt har aldrig haft något mer än läkarens fingrar uppstoppade där och då var det motvilligt fast en undersökning som var avgörande för vilken sjukdom jag hade. (fast jag hade ingen sjukdom kom de fram till sen)
Så det är skönt? Menar man får in typ sår och ont sedan?

tack igen =) blir så glad.
pöss på er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar