fredag 28 augusti 2009

Lista

Jag och min kille håller på med en lista över önskningar inom vårt sexliv.

Här kommer listan som den ser ut idag.
Hennes att göra snusk lista:

- Bli tagen hårt bakifrån mot en vägg
- Handklovad, ridande eller liggandes
- Klä sig sexigt, alt. utklädd, samt andre part utklädd, "porrigt"sex
- Klä sig sexigt, sexigt ->"porrigt"sex ("Rafsset")
- Ta sexiga/porriga bilder -> Satsbilder, creampie bilder
- Romantiskt förspel-med massage
- Avstrippad, tagen i en trapppa alt. avstrippad och tagen i hallen
- Att Han finner alla mina punkter som gör mig riktigt våt
- Lära mig onanera (Tycker inte om att pilla på mig själv och har aldrig gjort det)
- Bli tagen mot ett träd alternativt en stor sten
- Klä sig i höga skor alt. stövlar
(- bli dubbelt penitrerad- Dildo)
- Ha sex minst en gång om dagen, varje dag i en månads tid



Hans att göra snuks lista:
- Bli avsugen med en mintpastill alternativt en marianne i munnen
- Ha sex i bilen
- Ha sex i pool
- Se Henne onanera till orgasm
- Få en lapdance av Henne


hjälp mig komma på mer åt honom.
Saken är den han kommer på saker åt mig som han tror jag vill göra och jag kommer på saker jag tror han vill göra. Så behöver hjälp, vad kan en kille önska?

1 kommentar:

  1. "Bli tagen hårt bakifrån mot en vägg" Hur menar du, stående?

    Synd att du inte gillar att pilla på dig själv, jag skulle kunna göra det jämt! Du lär dig - ju mer du tränar.

    Ang "bli dubbelpenetrerad" - do it. Det är undebart. Aldrig provat eller aldrig provat med honom? Bara du är tillräckligt kåt och avslappnad är det toppen.

    Du är toppen. Puss!

    SvaraRadera